הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהם הסימנים הרשונים להריון? מהם הימים להיכנס להריון? תארייך הוסת של היה בתארייך 25/03/2002
בהנחה שהמחזור שלך הוא סדיר ובן 28 יום (כל 4 שבועות) אז:... היום בו היית אמורה לבייץ היה בסביבות ה-9 לאפריל (14 יום לפני הווסת הבאה). הימים בהם רצוי לנסות להכנס להריון הם יום הביוץ וגם יום לפניו/אחריו. לא חייבים כל יום! אם "עשית את זה" בשמיני לאפריל לדוגמא, הזרע מחזיק מעמד אפילו 72 שעות. הסימנים הראשונים להריון הם שונים מאישה לאישה... ככלל: נפיחות בשדיים, כאבים קלים שדומים לכאבי מחזור, עייפות גדולה וכו'. אבל לא לכולן יש את הסימנים האלה... בהצלחה!