מה זה צירונים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמרו לי בבית החולים , שיש לי צירונים. אבל אין פתיחה. והרופא שאל אותי אם אני מרגישה משהו? הוא גם הוסיף שאין לדעת מתי יהיו צירים. שאלתי היא מה זה צירונים , והאם בכל זאת זה יכול להעיד שהלידה קרובה? אני כבר שבוע 40+ 3, ולא קורה דבר.
אם איני טועה : צירונים = צירים חלשים. לידה קלה.
שלום שרונה, ע"מ שתתחיל לידה הצירים צריכים להיות מספיק אפקטיביים וחזקים כדי שיגרמו לצוואר הרחם להמחק ולהפתח. ייתכן שכוונת הרופא היתה שיש צירים , כלומר התכווצויות, אך הם עדיין אינם אפקטיביים לתחילת תהליך המחיקה והפתיחה של צוואר הרחם, כלומר צירים שאינם חזקים מספיק. מי יודע, אולי כבר ילדת... בכל אופן, שיהיה בקלות ובהצלחה!