לחץ דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקה שגרתית התגלה כי לחץ הדם שלי הוא 50/80. האם לחץ נמוך מסכן אותי ואת העובר, וכיצד אני יכולה להעלות אותו (אני בשבוע 20).
מיקה לדעתי ( האישית ). כדאי שתעשי מעקב ותוודאי קודם שאכן יש לך לחץ דם נמוך, ושלא נמדד לך במקרה עקב עייפות או אי שתייה. לפי מה שאני יודעת לחץ דם נמוך הוא פחות מסוכן מלחץ דם גבוהה. אבל אל תזניחי כמובן ותתיעצי עם רופא.
אצלי במדידה אחרונה היה לחץ דם של 90 על 50 והאחות נראתה לי די שאננה, אפילו כששאלתי אותה אם אני בחיים בכלל!!! היא אמרה לי לשתות הרבה מים ולאכול ושהכל יהיה בסדר. אז האמנתי לה....