כאב/לחץ בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה- 15 להריוני, וביומיים האחרונים אני מרגישה לחץ לא מוכר בבטן התחתונה בצד שמאל, נראה לי שזה קורה כאני מתאמצת : בנהיגה (פעולת הקלאצ'), או כשאני מדברת, אבל אני לא בטוחה שזה רק במאמץ. בכל מקרה כשאני מנסה לגעת היכן שכואב/לוחץ ואני לא מצליחה למצוא בדיוק, אני גם פוחדת ללחוץ, בגלל העובר. מה זה יכול להיות? יש לי תור לרופאת נשים ביום ראשון, אך בינתיים אני חוששת קצת. נא תשובתכם...
אל דאגה. הרחם גדלה ולפעמים שרירים נתפשים בבטן וזה נורמאלי וקורה כמעט לכולן. בהצלחה!
ואם כל זה עדיין יש צורך בבדיקת רופא