שק הריון קטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם לאחר איחור של שבועיים בוסת הלכתי לרופאת נשים , היא עשתה לי אולטרסאונד וגינלי ואמרה שיש שק הריון אבל הוא מאוד קטן , אני לכל היותר בשבוע 6 מה זה אומר ? יש לי ממה לחשוש ? היא ביקשה לחזור שוב לאולטרסאונד בעוד 10 ימים . אני לחוצה , תגידו לי מה זה אומר!
איחור של שבועיים בווסת משמעותו שבוע 6 להריון ( 6 שב' מאז הווסת הקודם) , בשבוע כזה של ההריון צריך לראות כבר שק הריון ברחם (כפי שיש לך). מאחר ומדובר עדיין בשבוע צעיר ואיין חובה לראות קוטב עוברי עם דופק, מקובל להמליץ על בדיקת אולטרסאונד חוזרת בהפרש של 10 ימים (כפי שהומלץ לך). בקיצור, הכל ב ס ד ר !!!