בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערכתי היום בדיקת דם להריון קצת מוקדם מידי (עברו רק 12 יום מיום הביוץ), הסקרנות והלחץ גברו על השכל הישר. בכל אופן רמות ה HCG של 18mlu. האם ניתן להסיק מזה שאני בתחילת הריון? האם כדי לחזור על הבדיקה בעוד מס' ימים ? אודה על תשובה בהקדם , אני קצת נרגשת ולחוצה כבר להרות. תודה רוני
הי רוני, אכן כן, נראה שאת בהריון! (: תמשיכי לעקוב ושיהיה לך במזל- טוב!
במידה ומדובר בהריון טבעי , נראה שאת אכן בהריו. מומלץ לחזור על הבדיקה בהפרש יומיים לאישור סופי. בהצלחה