זיהוי ביוץ על ידי ערכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי דר' האם ניתן לדעת ע"י המקלון של ערכת הביוץ, אם אני בהריון???? האם זה על אותו עקרון של ערכת הריון??? תודה
לא. ואני מודה שגם אני שאלתי את עצמי את אותה שאלה. (במקרה שלי - מקמצנות!!! כל הערכות האלה עולות מלאן כסף!!!).
הי בנות התשובה היא לא. אמנם צורת השימוש דומה, אך בערכת הביוץ נוגדנים ל-LH (הורמון לוטאין) ואילו בערכת ההריון נוגדנים ל- beta-HCG (הורמון אחר, גונדוטרופין קוריוני). אם אני לא טועה - ערכת ביוץ עלולה להראות חיובי לאישה בהריון כי יש (נדמה לי) רמת LH גבוהה יותר בתחילת ההריון, אבל בכל אופן אי אפשר לסמוך על זה.
לא