פוריות אשה בעקבות טיפולי איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני נמצאת בחודש הרביעי של טיפולי איקקלומין, האם זה נכון שעקב הטיפולים ועקב כך שבכל מחזור יש כשתי ביציות - זמני כאשה פוריה מתקצר? ומספר הביציות שלי קטן בהתאם? אני בת 36 ודי מודאגת. נא תשובתך תודה
כעקרון את "מבזבזת" ביציות, אבל זה שטויות. מאגר הביציות איתן נולדים הוא מיליונים. בגילך (וגם גילי) יש כמה מאות אלפים. מהן שתי ביציות לחודש? כלום. אין לך מה לדאוג מזה. בהצלחה! נ.ב. חופש לפני / בזמן הביוץ יכול מאד לעזור להריון להקלט!
לא מדויק. מעבודות שעשו לא נימצאה הקדמה של גיל הבלות (הדלדלות מאגר הביציות) בנשים שעברו טיפול פריון ביחס לנשים שלא עברו טיפולים כאלה.