שאלה לד"ר\לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בת 23 ומנסה מספר חודשים להיכנס להריון. המחזור שלי לא סדיר ואני לוקחת חומצה פולית. בבדיקת דם שערכתי לפני מספר ימים נמצא כי הורמון הפרולקטין גבוה מהרגיל. השאלה היא עד כמה זה יפגע בסיכויי להיכנס להריון? ואיך אני יכולה לזרז את התהליך? תודה מראש, דנה.
דנה הי! זו שאלה לרופא שלך לדעתי. גבוה יחסית למה? גם אם הפרולקטין גבוה ניתן לאזנו. פני לרופאך. בהצלחה
אחת הסיבות לאי פריון הינה רמת פרולקטין גבוהה. עלייך לפנות לרופא המטפל להערכה וקבלת טיפול מתאים למצבך