בטן נפוחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בסוף שבוע 7, בזמן האחרון שמתי לב שהבטן שלי נשארת נפוחה גם כשאני כמה בבוקר לאחר שבע שעות שינה, ויום לפני זה לא אכלתי כל כך - הרבה האם בהריון ,בלי קשר להופעת הבטן בשלב היותר מאוחר, הבטן בדר"כ נפוחה? יש לי גם קצת בחילות אבל אני לא מקיאה. תודה
הי מ, גם לי הבטן התנפחה כמו שאת מתארת בערך בשבוע 5 או 6 - גם בהריון הזה וגם בקודם. שאלתי אז בפורום וכמה בנות ענו לי שגם אצלן זה ככה. בהצלחה.
אצלי הבטן יוצאת בערך יומיים אחרי שאני בהריון.... זה נורמלי!