סקירה מאוחרת+חלבון עוברי- דחוף לד"ר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בסקירת המערכות הכל היה תקין אבל נרשמה הערב כי הראש מעט ברכיספל נאמר לי כי זה בסדר אבל שהראתי את תוצאות החלבון העוברי הסיכון המשולב ךתסמונות דאון לפי הגיל והבדיקות הם: 1/758 ולפי גיל בלבד 1/1216 הסיכון למומים NDT 1/5000 אני לא רוצה לעשות מי שפיר אבל תוצאות אילו גורמות לי אי שקט, האם תוצאות אלה לא טובות? אודה לך על תשובה מהירה אני יודעת שרשמתיהרבה פרטים
אני רואה שהתוצאות לפי הגיל בלבד הן יותר טובות מאשר אלו שקיבלת אחרי הבדיקות ואני מבינה את החשש שלך. דעי לך שלרוב ההריונות האלו וגם כאלו עם תוצאות מדאיגות של ממש הם תקינים לחלוטין. דברי עם הרופא שלך ואולי גם עם עוד כמה רופאים "נחשבים" ושאלי להמלצתם. ההחלטה בסופו של דבר היא שלך. בהצלחה!!!