מצב עכוז סימן למומים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברה שלי היתה אצל הרופא שלה שעבר שהעובר במצב עכוז (שבוע 35) כמו כן אמר שזה מעיד על מום כלשהו האם יש שחר בדבריו ? זה ממש מליץ!!!!!!
לא נראה לי
הי AY , עובר בשבוע 35 בהחלט יכול להיות עדיין במצג עכוז בלי שום קשר למומים אצלו. יש עוד זמן, כך שכדאי שחברתך לא תלחץ לחינם. שתתיעץ עם הרופא המטפל לגבי אפשרות לביצוע היפוך חיצוני בעוד שבועיים- שלושה. אם כל ההריון היה תקין וחברתך אישה בריאה אין שום סיבה שיהיו מומים בעובר דווקא בגלל שהוא במצג עכוז. רק שתדעו ששיעור מצגי העכוז הוא % 4-3 ,כך שחברתך לא לבד בקטע הזה ושוב, כמו שאמרתי, זה עדיין מוקדם מדי והעובר יכול להתהפך. בהצלחה!