רעלת הריון וגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הריון ראשון סיימתי בסוף שבוע 35 עם רעלת הריון (לחץ דם מאוד גבוה וחלבון רב בשתן) והיקף רחם שאינו מתאים לשבוע (תינוק 2 ק"ג). הריון שני סיימתי בסוף שבוע 36 לאחר הערכת משקל נמוכה, לחצי דם גבוהים לפרקים והיקף רחם שמתאים לשבוע 32 (תינוק 2.500 ק"ג). שני ההריונות הסתיימו בזירוז. כעת כשלושה חודשים לאחר לידה אני מתלבטת לגבי אמצעי מניעה: האם מותר לי להשתמש בגלולות למרות לחצי הדם הגבוהים? (ללא הריון לחץ הדם קבוע 110/70). האם עדיף להשמש בהתקן? תודה.
מבקשת תשובה מהירה.