אם אין חסינות ל- CMV?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני רואה שנושא ה- CMV עולה היום הרבה. הרופא שלי אמר שזה לא נורא שאיני מחוסנת ל- CMV, כיוון שהיום כמעט כולם מחוסנים ואין ממי להידבק. שאני אתחיל לדאוג? גם ככה אני לא מצליחה להיתחסן לאדמת...
ואם תדאגי יעזור לך? תשתדלי להתרחק מילדים חולים בהריון, ותבצעי מעקב של בדיקות דם. יותר מזה באמת קשה לעשות...
ההמלצה לחזור על בדיקות הדם הינה בעייתית, באיזו תדירות ? מה תעשי אם תקבלי שוב תשובה שלילית ? , ומה אם תשובה חיובית ?. ההמלצה (לא בארץ)הינה לבצע בדיקה פעם בטרימסטר בנשים שאינן מחוסנות.
תעני לי בבקשה זה חשוב למלע!!!