מתי לבדוק?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכם: אני בת 24 המחזור שלי ב 18 לחודש עם טיפול בזריקות. ביום 31 ל-מרץ לקחתי זריקת ה"כוריגון" כ-שבוע ושני ימים. היום עשיתי בדיקת שתן והתוצאה שלילית. השאלה שלי: האם זה הזמן הנכון לבדיקה? כלומר האם התוצאה היא נכונה? ואם לא מתי כדי? תודה
תשובה חיובית יכולה להיות שגויה במידה ונלקחה מוקדם מידי, תשובה שלילית הינה תמיד שלילית.
נראה לי שהרופא התבלבל קצת תשובה חיובית הינה תניד חיובית...
נראה לי שהרופא התבלבל קצת תשובה חיובית הינה תמיד חיובית...