כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7 ומידי יום יש לי לחצי שעה-שעה כאבי בטן (לא בבטן התחתונה) אלא כאבים רגילים שעוברים אחרי זמן קצר. האם הם קשורים להריון או בכלל אין קשר? הכאבים התחילו לפני כמה ימים, אציין שאלו כאבים קלים. האם למישהי כן היתה תופעה כזו?
הי מ, בתחילת הריון יכולים להיות כאבי בטן למיניהם. אם הכאבים קלים והמצב לא מחמיר אל תדאגי, אבל אם ח"ו יהיו לך כאבים עזים או החמרה אחרת במצבך פני לרופאך. בהצלחה והריון קל ונעים!
נכון
אני ממליצה לך בחום ובאהבה לפנות לרופא המטפל בך בדחיפות!
ואני מציעה לך לנוח! כשכואב לך תישכבי. שימי לב אם זה לא קשור לגזים. אצלי זה הענין....או שהתאמצתי יותר מדי.