האם יש סיכוי שאני בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנני בחורה בת 25 לפני כחודש הפסקתי לקחת גלולת בכוונה להיכנס להיריון. הפטמות שלי בד"כ שקועות אני אמורה לקבל מחזור רק בעוד שבועיים. שאלתי , הפטמות שלי פשוט יוצאות החוצה ויש לי קצת כאבי חזה האם יש סיכוי שאני בהיריון או שזה סיפטומים של הפסקת הגלולות . תודה
הי רעות, לפי הסימנים שציינת א"א לדעת האם את בהריון או לא. חכי עד קבלת הוסת ( או שלא...). בהצלחה! (:
או שפשוט תבצעי בדיקת הריון בשתן במידה וכבר חל איחור בקבלת המחזור
זה אפשרי שאת בהריון כדי שלשם התחלה תיקני בדיקת הריון ביתית ואחר כך פני לרפא. תודה!