ביוץ (שיבוא כבר...)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי שהפסקתי עם גלולות (גינרה) לאקיבלתי מחזור כחודשיים וחצי. הרופא המליץ לי על 14 כדורי ארגסט בשיבעה ימים, ואכן אחריהם קיבלתי מחזור. מאז עברו יותר משבועיים (מהיום הראשון של המחזור) ומקלוני הביוץ עדיין מראים רק פס בקרה אחד (C) כלומר - ביוץ אין. האם זה סביר? ללכת שוב לרופא? לחכות עוד מספר ימים? אשמח לקבל תשובות תודה מראש
לי היה משהו קצת דומה, והביוץ פשוט אחר לי בשבוע (מדדתי חום ולפי זה ידעתי). אני חושבת שזה היה או בגלל שהייתי במתח שהוא יגיע או כי ארגסט מביא מחזור לא טבעי (מחזור שלא כתוצאה מביוץ) וייתכן שלגוף קצת קשה להתניע. יכול להיות שהרופא יסכים להמשך טיפול רק אם המחזור שוב לא יגיע. נראה לי שכדאי לך לחכות עוד שבוע-שבועים ולהתקשר לרופא. בהצלחה.