הפסקת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 28 + ילדה בת שלוש בעבר אובחנתי כבעלת שחלות פוליצסטיות לא טופלתי כיוון שהגלולות למניעת הריון עזרו לי. לפני כשלושה חודשים הפסקתי ליטול את הגלולות במטרה להרות שוב אבל, שוב חזרו התופעות שהיו בעבר אקנה על עור הפנים, שיעור יתר בפנים, השמנה וכ"ו מה עושים? האם תהיה לי בעיה להכנס לההריון?
הי אורה, קשה לענות לך במדוייק משום שרק רופאך מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך הכי טוב ולכן כדאי שתפני אליו, תעשי בדיקות כמו פרופיל הורמונלי, אולטרה סאונד למעקב זקיקים ולפי התוצאות אני בטוחה שהוא יתן לך את הטיפול המתאים.(יכול להיות ששוב תחזרי לגלולות כמו בפעם הקודמת). בהצלחה!