לד"ר גדעוני- הודעה משמחת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך! זו אני עם הבטא הנמוכה מאד. אז כמו שאמרת, ברפואה אין אין ואין איין. אז יש דופק ויש עובר שמתאים בדיוק לגיל ההריון, אך שק ההריון קטן בשבוע לפחות מגיל העובר! בטא שנמדדה היתה 1939 בשבוע שישי ועוד יומיים. בינתים ממשיכים לעקוב אחר ההריון. אוסיף לדווח ושוב תודה על תשובתך הכנה מאז. לולה
להגיד לך עד כמה אני שמחה כי כל כך החזקתי לך אצבעות!!! טפו=טפו-טפו!!!!
תודה תודה תודה! תמשיכי להחזיק ! הסיוט עוד לא נגמר!
ישר כח, ו..... שיהיה עם הרבה הצלחה !