בנות אני צריכה רופא טוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן! אודה על המלצת רופא/ת נשים טוב/ה למעקב הריון ב"מכבי" (לא פרטי) בתל-אביב. בתודה מראש מאיה
ממליצה בחום על ד"ר עמוס שפירא מקבל בסניף הדר יוסף של מכבי
שלום, תודה רבה על ההמלצה. אודה אם תוכלי לספר עליו קצת, יש לי נסיון עם רופאים לא ממש מוצלחים, לחוצים ולא ממש מקשיבים, לכן היתי רוצה לקבל חיזוקים לגבי הרופא שהמלצת. שוב תודה מאיה
Heard that Dr. Amnon Buchan is very good and devoted
אם רמת-גן זה טוב לך אז יש את ד"ר דניאל טוגנדרייך שאין טוב ממנו...