בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם עלי לחכות לאיחור במחזור כדי לבצע בדיקת הריון ביתית או ניתן לבצע זאת גם שבוע אחרי מועד הביוץ המשוער ? תודה.
אם ברצונך להשתמש בבדיקה ביתית, עליך לחכות ליום הופעת המחזור (לפחות) וגם אז יתכן ותוצאה שלילית היא בעצם הריון. אם את לא יכולה להמתין עוד שבוע, את יכולה לבצע בדיקת דם בקופ"ח, אבל אולי כדאי שתמתיני עוד יום-יומיים, גם בשביל זה. אם את בכללית את צריכה הפנייה מהרופא/ה שלך, אם במכבי, אני חושבת שאין צורך אבל תבררי. בהצלחה
רצוי לחכות לאיחור ואז לבצע את בדיקת אישור הריון