מתיחות בעור בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לילה טוב ברצוני לדעת האם יש מה לעשות בקשר למתיחות בבטן בזמן ההריון? המתיחות גורמת לגירודיםבצורה בלתי נסבלת האם יש טיפול מונע שהעור לא ייהרם והעור יחזור לקדמותו לאחר הלידה? כמו כן יש לי תכשיר של ד"ר פישר והוא לא מונע את הגירודים ואת הסדקים בעור מה לעשות?
את יכולה לקנות בסופר פארם שמן נבט חיטה (בקבוק אטום, הכי פחות מסריח שיש) ושמן שקדים, לערבב ביחד ולהתמרח לאחר המקלחת. זה אמור לעזור.
לצערינו, לא נמצא עד כה פתרון טוב לבעיה זו. קיימים מס' תכשירים למריחה, בין עם טבעיים ובין עם קוסמטיים (כמו ליידי פצפון)
שאין מה לעשות.... גם אם נתמרח בשמן נבט החיטה 40 פעם ביום, זה אולי יתרום להרגשה הטובה אבל לא ימנע את סימני המתיחה. בהצלחה!!!