טיפול שיניים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם טיפול שיניים עם הרדמה מקומית,סתימות בלבד,בתחילת ההריון עלולות לפגוע בהריון כשהוא ממש בתחילתו.או שעדיף לדחות טיפול בשיניים למספר חודשים? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הי טל, כמובן שאין טעם לדחות טיפול שיניים, גם בתחילת הריון. בהרדמה המקומית יש חומר במינון נמוך מאוד כך שאין סכנה לך ולעובר. בהצלחה!
ההמלצה הינה להמנע מטיפולי שיניים בזמן ההריון ראשית בשל הצורך בצילומי נשך ושנית בשל החומרים בהם משתמשים בזמן הטיפול. אולם, טיפולים דחופים ניתן, ורצוי לבצע , גם בזמן ההריון ולא לדחות ולהחמיר את הנזק.