איקס שביר - אנא תשובה של רופא/מישהי מבינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הייתי מעוניינת לדעת האם גם הבעל צריך לעשות את בדיקת האיקס השביר? או רק נשים? אני נשאית של הגן הנ"ל. תודה מראש
הי מור ! בדר"כ נשים עושות את הבדיקה , ורק במידה והאשה היא אכן נשאית הבעל נשלח לעבור את הבדיקה . ואם הבעל אינו נשא אין לפי דברי הרופאים כל דאגה . אני עברתי את הבדיקה לפני כחודש וחצי וביעוץ הגנטי לפני כן נאמר לי כי גם אם אכן יש נשאות בין בני הזוג זה לא מונע להכנס להריון , אלא רק בשבוע 11 יש לעבור סיסי שליה כדי לוודא שהעובר אינו נושא את הגן . בהצלחה שיהיה רובי
לפי מיטב ידעתי בעל לא צריך לעשות הבדיקה מהסיבה שאינו יכול להעביר המחלה אנא תגובתך
באתר www.blife.co.il יש פורום של הריונות בסיכון וגנטיקה - את יכולה לשאול גם שם.