כאבי גרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא. אני בסוף חודש שלישי להריון יש לי כאבי גרון מאוד חזקים ובלתי נסבלים, חום אין לי יותר מ37.7 . נבדקתי אצל רופא המשפחה הוא לא ראה דלקת, אך לכל מקרה לקח משטח גרון. במה אוכל להקל על כאבי הגרון , כדורי מציצה לא עזרו לי.
הי, נסי גרגור מי מלח, או מי מלח בתוספת סודה לשתיה. האמת, אין הרבה מה לעשות. כדורים חזקים יותר שיכולים לעזור- אסורים בהריון. לפני מספר שבועות סבלתי מאותה הבעיה ולכן ביררתי גם אני... מאחלת לך רפואה שלמה ומהירה!
דלקת גרון בהריון איננה שונה מדלקת/כאבי גרון שלא בהריון. לגבי הטיפול- יש לבדוק כל תרופה באופן עניני, רוב התרופות מותרות גם בהריון. "תרופות סבתא" טבעיות,לכאבי גרון לעיתים עדיפות על כל טיפול אחר