בדיקות לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עוד מעט ארצה להכנס להריון ולא אחת שמעתי שיש כל מיני בדיקות לפני אפשר בבקשה שתכתוב לי מהם הבדיקות ואיפה אוכל לעשות אותן?+
חשוב שתגשי לעשות בדיקות גנטיות (פני לבית חולים איכילוב למשל, והם יפנו אותך למקום המתאים עם הסברים) וגם בדיקת טיי-זקס. כדאי שתעשי את זה בימים אלו כי לוקח כשישה שבועות לקבל תשובה... חוץ מזה, רופא/ת הנשים שלך, אחרי שתספרי לו על כוונתך להכנס להריון יפנה אותך לעשות בדיקת שתן וספירת דם. ואם לא עשית בזמן האחרון, כנראה שתעשי גם משטח "פאפ-סמיר" אצל הגינקולוג ותעברי אצלו גם בדיקה כללית עם אולטרסאונד וגינאלי כדי לראות שהכל נראה תקין ברחם/שחלות וכדומה. בכל אופן, אם עדיין לא היתחלת, כדאי שתתחילי לקחת חומצה פולית (גם רופא הנשים יספר לך על כך). את הבדיקות שציינתי פה, למעט הבדיקות הגנטיות וה-טיי זקס, עושים בקופת חולים. בהצלחה!
http://www.emama.co.il/pregnant/index.asp?id=87&cat=1 כל הבדיקות מפורטות.