עייפות בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בתחילת שבוע 7 ואני מתחילה להרגיש עייפה כבר היום מתחילת הצהריים. עדי מתי העייפות תימשך והאם יש משהו שיכול להקל על העייפות הזו? (כי אני עובדת 9 שעות ביום וחייבת להיות מרוכזת). כנראה שהפתרון זה לישון יותר מוקדם בלילה או שזה בכלל לא יעזור? תודה
העייפות אמורה לחלוף לקראת סוף השליש הראשון... לי, לא עזר דבר! בהפסקת צהריים בעבודה הייתי מנמנמת באוטו ואם לא הייתי חוזרת תוך שעה, היו מתקשרים אלי להעיר אותי. אם את מתכוונת לאמץ את הרעיון הזה אז אל תשכחי להשאיר חלון פתוח!!! בהצלחה!
מ. יקרה, גם אם נראה שההריון כרגע הוא משהו לא ממשי הגוף שלך עובד קשה מאוד. אצל רוב הנשים, הטרימסטר השני מבשר את תחילתה של תקופת העירנות, שמחה, קלילות, לאחר הקשיים של הטרימסטר הראשון. אל תלחמי עם העייפות, נוחי כמה שיותר וקבלי את זה שזו עובדה, את עייפה וזה בסדר וזה טבעי. מזל טוב ובהצלחה
לשתות הרבה מיים!!! זה גם מעורר וגם חשוב בכלל.
איין פתרון לבעיה, נסי את כל האפשרויות שהוצעו לך- אולי תצליחי למצוא בהם נחמה