דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 7 אין לי הפרשות מיוחדות או דימומים אבל רק כשאנחנו מקיימים יחסים אז יש לי דימום שאחר כך מפסיק, וכנראה יש לי דלקת בצוואר הרחם. הדימום הזה הופיע בכל קיום יחסים עוד לפני שנכנסתי להריון, פעם חלש ומועט ופעם קצת יותר מרובה. שאלתי היא ממה זה נובע? הרופא אמר שלא ניתן לטפל בזה כרגע כי אני בהריון ולפני כן גם לקחתי 5 ימים נרות לדלקת אך כנראה שזה לא עבר. האם יכולה להיות סיבה אחרת, והאם באמת כדאי שלא לקיים יחסים במיוחד עכשיו בתחילת ההריון? (כי הדימום הוא לא מההריון). תודה
הי ר, בכל מקרה של דימום לא מוסבר רצוי להמנע מקיום יחסי מין עד שתהיה סיבה ידועה לדימום. בכל מקרה, עלייך לבדוק את הדבר ביסודיות ולא להזניח משום שחשוב מאוד לדעת את מקור הדימום. בהצלחה!
ואם מותר לי להוסיף, לא הייתי מסתפקת בדעתו של הרופא שלא ניתן לטפל בדלקת כי את בהריון. בהצלחה
השבתי על שאלה זו הבוקר, כנראה ששאלת שוב- חפשי את התשובה