אסתמה מיתחת לעור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היפסקתי לעשן בשבוע 9 של הריון שלי וסיפרו לי בנות שתינוקות של אימהות שהם מעשנות יש להם אסתמה מיתחת לעור. עכשיו אמרו לי גם שאם הפסקתי לעשן בשבוע 9 אז רוב הסיכויים שהתינוק יהיה בסדר אבל אני רוצה בכול זאת לדעת מה זה אומר האסתמה מיתחת לעור. תודה למי שיודעת פרטים.
מה זה אסטמה מתחת לעור?? לא שמעתי על זה חוץ מזה בשבוע כל כך מוקדם אם הפסקת לעשן אז קודם כל כל הכבוד לך ויישר כוח! ודבר שני, רוב הסיכויים שתינוקך יהיה בסדר גמור.
ובכול זאת אם מישהו יודע למה הכוונה? שמעתי את המושג הזה כמה פעמים וברצוני לדעת עליו עוד. תודה.