דופק עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני היום בשבוע 7 ויומיים כשעשיתי בדיקת U.S נצפה שק אך לא דופק עוברי הרופא אמר שמוקדם מדי. התור הבא שלי הוא רק בעוד שבועיים בשבוע ה-9. ואני קצת במתח: אם למשל (חס וחלילה) אין דופק עובר יש איזה שהן תחושות או סימנים לכך? בינתיים אני מרגישה כרגיל ואין לי שום בחילות. אני רק מסוקרנת לדעת שהכל בסדר אנא תשובה דחופה. תודה רבה
זה מאוד נורמלי, אני לא חושבת שיש לך מה לדאוג.
כמובן שלעולם לא ניתן להבטיח שהכל בסדר, אבל קורה פעמים רבות שהדופק נצפה רק בשבוע 8 רופאים רבים מחכים עד שבוע 8 כדי לעשות אולטרסאונד ראשון. המתח מובן... אבל תצטרכי להמתין בסבלנות (-: בהצלחה