מה האחוז להכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב - ד"ר גדעוני! אני בחורה כבת 28 ידוע לי שיש לי שחלות פוליצסטיות שאני יודעת שלפעמים הם גורמות לחוסר ביוץ, אני מקיימת יחסים עם בעלי מזה כ -11 חודשים (מיום נישואינו מאי2001) כשאינני נוטלת גלולות מאז יום חתונתינו, אנו קיימנו יחסים ללא הקפדה על ימי הביוץ אך בחודשים האחרונים אנו משתדלים לקיים יחסים בימי הביוץ, ואציין שהמחזור סדיר אך אינו מופיע באותו תאריך בכל חודש אלא יש לו תזוזות כעת אני מפנה אליך שאלה והיא מהו האחוז להיקלטות אני כרגע מעוניינת להכנס להריון האם שחלות פוליצסטיות משפיעות או מהוות איזהשהי בעיה לכך? אשמח מאוד אם תענה לי בהקדם האפשרי מכיוון שהנני סקרנית ואף במידה מסויימת בחרדה .
לפי הסטטיסטיקה כשמונים אחוז מהזוגות יכנסו להריון תוך שנה של נסיונות. לגבי שחלות כשלך אני מניחה שייתכן וייקח יותר זמן אם הביוץ אינו סדיר ולעיתים נעדר.