גלולה שלא נלקחה באותו יום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אשמח אם תענו לי על השאלה הבאה: אם ביום מסויים שכחתי לקחת גלולה, ובאותו יום קיימתי יחסי מין, אם יש אפשרות להכנס להריון באותו יום. אני מתכוונת לאותו יום ספציפי זה שלא נלקחה הגלולה, ז"א שביום לפני ואחרי היא נלקחה. בתודה מראש.
סיכוי קלוש מאוד להכנס להריון... ובמקומך לא הייתי דואגת. מה שכן, נהוג להמליץ במיקרה ששוכחים גלולה, לדלג על הגלולה הזו ולהמשיך לקחת את שאר החפיסה כרגיל ובאותו החודש להשתמש באמצעי מניעה נוסף, כמו קנדום.