שק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון, עקב דימומים ניגשתי לרופא. עפ"י טענתו אני בשבוע 8 להריון. בבדיקת אולטראסאונד נצפה שק הריון בגודל 4 מ"מ, ללא קוטב עוברי (ללא דופק). האם יתכן שיש טעות ואני בשבוע מוקדם יותר בהריון או שצריכים כבר לראות עובר? האם זו הפלה?
נו מתי את באה<?
לצערי תשבותי לא תיהיה אופטמית, בשבוע זה כבר ניתן לראות דופק עובר , אני עברתי בדיוק אותו דבר היה שק הריון ללא עובר לבסוף החלו דימומים וזו בעצם תחילתה של הפלה. לצערי הממצאים עליהם כתבת יתכן ומעידים על הריון לא תקין , אבל כמו שהרופא שלי אומר קרו ניסים, מחזיקה לך אצבעות,