בלבול בנושא הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב- 15/1 קיבלתי מחזור. התחלתי לקחת גלולות ומאז לא קיבלתי מחזור בבדיקת דם שעשיתי בתאריך 13/2 התשובה היתה שלילית. המשכתי עם הגלולות בהמלצת הרופא. בבדיקת דם +שתן שעשיתי אתמול התשובה הייתה חיובית. באיזה שבוע הריון אני? האם בכלל ניתן לדעת?
מוזר... קשה לדעת כי בעצם, אין את תאריך המחזור האחרון שלך לפיו אפשר לחשב. הרי כ-4 שבועות אחרי התאריך שציינת, עדיין לא היית בהריון ומכיוון שעדיין לא קיבלת מחזור ואין לנו אפשרות לדעת מתי בייצת, קשה לחשב. בכל מקרה, רופא יכול לומר לך את גיל ההריון על פי אולטרסאונד! בהצלחה!