חיסון נגד אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתבננת להכנס להריון ורופאת משפחה שלי טוענת כי עלי לעשות חיסון כי לפי הבדיקה אני לא מחוסנת , והרופא נשים טוען שזה מיותר. מה עלי לעשות? תודה
אלה, אמנם אני לא רופאה אבל אני ממליצה לך כן לעשות את החיסון. מגיפות אדמת הן לא דבר נדיר (כמובן שבאוכלוסיה רגילה המחלה גם לא קשה). ההשפעות שיש למחלה על העובר בתחילת ההריון יכולות להיות קשות מאוד. אם את לא מחוסנת למה לקחת את הסיכון? למה להיות בלחץ "האם נחשפתי לוירוס או לא"?יש מספיק לחצים בהריון לא הייתי מוסיפה עוד אחד. אני לא בעד חיסונים באופן עקרוני אבל נראה לי חשוב (ובמקביל פשוט מאוד) לעשות את החיסון הספציפי הזה. בהצלחה