דימום להשתרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים לכולם !!! רציתי לשאול אם חייב להיות דימום - סימן להשתרשות? אני לאחר זריקת כוריגון ב- 25.3 והזרעה ב- 26.3. אני אמורה לקבל את הוסת ב- 10.4. אינני מרגישה שום דבר, מלבד מעט גודש בשדיים. דימום ואפילו סימן קטן לו - עדיין לא היה. האם מכך אפשר לדעת שאין הריון? תודה !!
לא חייב להיות דמם כסימן להשתרשות או להריון תקין. למעשה, לא חייבת להופיע שום תופעה חריגה גם אם הנך בהריון וההריון תקין לחלוטין. בהריון הראשון לא היו לי כל תופעות מוזרות, פרט להיעדר מחזור. בהריון השני היו לי מעט דימומים וכן גודש קל בשדיים. אין כאן חוקים. בהצלחה!