בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע השביעי וסובלת מבחילות נוראיות במשך כל היום. האם יש משהו שיכול לעזור, להקל?
אני בדיוק באותו שבוע, וגם אצלי הבחילות הן במשך רוב היום. מה שעוזר לי זה: לאכול קצת כל פעם שהבחילה טיפה נעלמת (ואז בד"כ אני כבר ממש רעבה), לשתות קולה עם לימון - למרות שאני לא אוהבת קולה. וזהו בעצם, לחכות שיעבור השליש הראשון
נסי מלפפונים עם הקליפה, ברוקולי, שקדים, מיץ לימון. זה עובר בסוף!....
שלום לבנות הסובלות, אני רוקח וממליץ לכן לנסות סירופ שנקרא פפטיקל, ללא מרשם בבית המרקחת. הוא מותר בהריון ומכיל פוספוריק אסיד (שיש גם בקוקה קולה) להקלה על בחילות. בברכה