כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 31 להריוני , אתמול הרגשתי כאבים בבטן העליונה ( קרוב לחזה) ואחר כך זה פסק והתחיל בצידי הבטן. לבסוף זה פסק לחלוטין שאלתי היא האם זה העובר שלוחץ? מפני שהרגשתי אותו לאורך כל הזמן .
הגיוני מאוד שזה לחץ שמפעיל העובר על הצלעות או בית החזה ועל הריאות כאשר הוא בועט. שימי לב האם הכאבים עוברים שכאשר הוא או את משנים תנוחה
אבקש התיחסות של הרופא.
"תודה שיר על שהקדשת זמן ומחשבה כדי לענות לי ולנסות להרגיע אותי ואשמח אם גם הרופא יתיחס לשאלתי זו".
תגובה צודקת !!! , פרט לכך התשובה של שיר גם נכונה