ביצה רכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אם ביצה רכה נחשבת מבושלת ובטוחה? יש לכן מושג?
אם הבנתי נכון, רצוי לא לאכול ביצים רכות כי הן לא ממש מבושלות.
ביצה רכה אינה מבושלת, ולכן יש סיכוי כי היא מכילה את חיידק הסלמונלה. חיידק זה הוא חיידק קטלני, ולכן מומלץ לרכוש ביצים אך ורק ממקור מהימן וכן לבשלן לפחות 10 דקות.
חידק הסלמונלה אינו קטלני לרב האנשים אך עלול לגרום לפגמים חמורים בעובר. לכן לא מומלץ במיוחד לנשים בהריון. נפוץ בעיקר על קליפות ביצים ועלול לחדור לתוך הביצה במקרה של רטיבות על הקליפה או סדק בקליפה. שימו לב גם באכילת עוגות לא אפויות בהן ביצים חיות / מוקצפות. בתאבון ובהצלחה.