הפלת עוברים רק מסוג זכר, הייתכן ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לד"ר גדעוני לי ולאשתי כבר חמש בנות. היא הפילה כמה פעמים עוברים מסוג זכר. מה הסיבה לדעתך, ומהי עצתך בנושא ?
באופן תאורטי , מאחר וקיימות מחלות לטנטיות (שאינן מאפשרות חיים) על רקע כרומוזומלי הקשורות רק בכרומוזום X , הרי יתכן מצב שאשתך נשאית של מחלה כזו (רק על X אחד ) והבנים קיבלו ממנה את הגן הפגום. לפי חוקי הגנטיקה במצב כזה רק חצי מהבנים צריכים להיות חולים, ולא כולם. מומלץ שתפנו ליעוץ גנטי.
במידה וזה נכון (פגם בכרומוזום X) האם ישנו פתרון לבעיה זאת ?