פירסינג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה קורה אם אישה בהרין אשר חה פירסינג בטבור? האם הוא יקרע או יגרום לנזק פיזי כלשוה? אשמח לדעת על דעתך ועל ההשלכות בדבר זה! תודה וחג שמח!
אני נערה בת 13 יש לי עגיל באף ופירסינג בתבור אני מפחדת שזה יגרום לי איזה נזק או כשאני יהיה בהריון אז החור ימתח ושהחור לא יסתם לי ושהצלקת שיש לי לא תעבור ובמה זה פוגע? ואם זה יפגע לי ברחם או בכל דבר אחר בגוף?
באף? מה את פריקית?!
אור כתב/ה: > > אני נערה בת 13 יש לי עגיל באף ופירסינג בתבור אני מפחדת שזה > יגרום לי איזה נזק או כשאני יהיה בהריון אז החור ימתח ושהחור לא > יסתם לי ושהצלקת שיש לי לא תעבור ובמה זה פוגע? ואם זה יפגע לי > ברחם או בכל דבר אחר בגוף?