כאבים בשבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ראשון (לאחר IVF) בתחילת שבוע 6 ומידי פעם אני מרגישה מן כאבים בבטן התחתונה (דמויי כאבי מחזור) ממה כאבים אלו יכולים לנבוע? ( האם משינויים ברחם)
ירדנה היי גם אני באותו שבוע כמוך, וכרגע חזרתי מביקור אצל הרופא. בנושא הכאבים: יתכן ונחוש את הכאבים לאורך השליש הראשון, והם אכן נובעים מהתרחבות הרחם. כמו כן לי שי כאבים בשחלות והוא אמר שזה נורמלי לחלוטין וכך לגבי כאבים בציצי. בקיצור יש לצפות לתקופה כואבת במקצת....
אני עשיתי בדיקת דם רק כשהייתי כמעט בשבוע שישי, כי היו לי כאבי מחזור נורא חזקים, וחשבתי שסתם יש לי איחור... אפילו את הבדיקה עשיתי סתם,בשביל להוכיח לרופא שזה סתם איחור, כדי שיתן לי כדורים למחזור. הייתי מאוד מופתעת לקבל תשובה חיובית! אל תדאגי, הכאבים יחלפו עו מעט.