הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שלוש שאלות: 1. לפני שבוע ביצעתי בדיקת דם להריון ואני בהריון ונורא שמחה. האם זה אומר שהשבוע נכנסתי לשבוע ה-6? 2. האם ציסטה כלשהי יכולה להפריע להתפתחות ההריון? 3. האם אפשר להבחין בשק הריון כבר בשבוע ה-7?
מתי היה המחזור האחרון שלך? (אני מתכוונת ליום הראשון של המחזור האחרון) לפי התאריך הזה מחשבים את גיל ההריון. עקרונית, הסבירו לי שציסטה לא אמורה להפריעה להתפתחות תקינה של ההריון. אפשר כבר להבחין בשק הריון בשבוע ה-7. בשעה טובה!!!
תאריך המחזור האחרון הוא ב-22.2.02 האם אני בשבוע 6? תודה על תשובתך