דפיקות לב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בימים האחרונים יש לי דפיקות לב חזקות... אני יודעת שזה אופיני אבל זה די מלחיץ. יש משהו שאפשר לעשות כדי להקל על התופעה? אני לפעמים מתעוררת באמצע הלילה בתחושת חנק מלווה בדפיקות לב... מישהי מכירה את התופעה? לדאוג??? (ז"א, יותר מהרגיל (-:).
אפרת שלום, לא ברור משאלתך האם את בהריון?או לאחר לידה? ואם לא זה ולא זה-לא ברור לי למה בחרת דווקא את הפורום הזה?. כדאי שתפרטי יותר.
אם את בהריון, זוהי תופעה מוכרת. הלב עובד קשה יותר מכיוון שנפח הדם עולה.