אי התפתחות עובר- שאלה לכולן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולכן! האם מישהי מכן חוותה אי התפתחות עובר בשבוע 5-6 ? מה היו ערכי הבטא אצלכן? איך עלו על כך שהעובר לא מתפתח? האם מישהי מכן התחילה הריון עם יותר מעובר אחד, עם ערכי בטא גבוהים שירדו ולא הכפילו את עצמם אח"כ ובכל זאת המשיך להתפתח עובר אחד? אודה לכן על תשובתכן המהירה לולה
אצלי בהריון הקודם ערכי הבטא גם לא הכפילו את עצמם והייתי מאוד לחוצה (אני לא זוכרת מה היו הערכים). אבל בסוף הכל היה בסדר. אולי גם אצלך. תהיי אופטימית!
תודה מרב על העידוד. אני בלחץ נוראי.