סיסיי שליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת אם מישהי עברה בדיקת סיסיי שלייה ויכולה להמליץ על רופא מומחה שעושה את הבדיקה הזו. אני צריכה לעבור את הבדיקה כי גם אני וגם בעלי נשאי cf. זה הריון ראשון ואני קצת מודאגת (אני עכשיו בשבוע שישי). את הייעוץ הגנטי עשינו אצל פרופ' ברקאי - האם מישהי מכירה ויכולה להמליץ? בנוסף, רציתי לשמוע את דעתכן - האם כדי לעשות את ההריון פרטי או דרך הקופה (אני במכבי), ואם פרטי אז אצל מי. אשמח גם לתשובות מהרופא. תודה
לגבי המלצה על רופא , במרבית המרכזים הרפואים מבצעים בדיקה זו במיומנות גבוהה. לגבי בחירת המעקב פרטי או במסגרת הקופה- תלוי בך בלבד ובמידת תכיפות הקשר שאת מעונינת בה עם הרופא