אולטראסאונד בשבוע 6+2
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות ורופאים יקרים נקבע לי אולרא-סאונד ראשון כשאהיה בשבוע שביעי, דהיינו 6+2 האם זה לא מוקדם מדי ? תודה
בעקרון נהוג לעשות אולטרסאונד ולחפש דופק בסביבות שבוע 7,8. אני ההיתי ממליצה לדחות כמה שאפשר (לכיוון שמיני) אם את מרגישה טוב והכל בסדר, פשוט כדי למנוע לחץ מיותר במידה ועדיין לא יראו דופק (פשוט כי אולי זה מוקדם מדי), בייחוד אם יש סיכוי לטעות בחישוב גיל ההריון... אם את יכולה להתאפק - תדחי קצת.
אני נוטה להסכים עם ההמלצה