כמות עישון הסיגריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברה שלי סיפרה לי שהיא מעשנת בין 6-5 סיגריות ביום כי חברה אחרת שלה עישנה בזמן ההריון שלה ולא קרה לילד שלה כלום, כך שהיא חושבת שגם לה לא יקרה שום דבר כולל התינוק שבריחמה. אז מה ההתחייחסות לכמות כזו של עישון סיגריות?
כל כמות של סגריות עלולה לגרום נזק לעובר! אני מכירה שתיים: אחת שנולדה לה ילדה עם אסטמה מתחת לעור ואחת שילדה לפני הזמן, וכמובן שנולד לה פג. כמובן שיש נזקים גרועים יותר, וממש לא כדאי לקחת סיכון. תחשבו את וחברה שלך מה חשוב יותר: הצרכים שלכן או בריאותם של ילדיכם? אז אולי לאחת לא קרה כלום, אבל לשניה כן יקרה. האם זה כל כך שווה את הסיכון??
ואם חלילה תהיה פגיעה בעובר - האם חברתך תחיה עם רגשות האשם?