אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי הפלה טבעית וההורמון יורד באופן תקין השאלה היא האם בכל זאת עושים אולטראסאונד? (כבר אין דימום) מה מצפים לראות באולטראסאונד כי את ממצאי ההריון לא ראו כבר בתחילת ההפלה (זו היתה הפלה מוקדמת)? איך רואים "שאריות" הריון?
במידה ומדובר היה בהריון צעיר ובמידה וההורמון יורד איין צורך בבדיקת אולטרסאונד כעת. אבל.... במידה וחלף שבוע ממועד ההפלה ועדיין נמשך דימום או שחלפו 4 שב' ממועד ההפלה ולא קיבלת מחזור עלייך לפנות לבדיקת רופא (כולל בדיקת אולטרסאונד בין היתר).